Wednesday, October 31, 2007

membonceng tripod

21 comments:

  1. wakakakakakakakakakakakakakekekekeka~opss maaf terkurang sopan pule sy disini..lalala~

    ReplyDelete
  2. ngahahaha..
    tergelak-gelak aku baca perbualan korang ni.. hahaha.. best best..

    ReplyDelete
  3. ahahhaha aku ingat ko lukis, ko duk atas bahu aku....ahahahhaha bleh pulak aku merangkak ek? bahaya weh tripod merangkak nih..nnt die merangkak carik makanan.... ahahhahahahaha cam cilake

    ReplyDelete
  4. tripod??? aku nak pakai dan gandingkan dgn taleskop..lagi jelas

    ReplyDelete
  5. baju walaupon color lain tapi corak sama- 2 hati 1 jiwa!

    tripod bapak segala manual tuh! syabas! ha ha

    1 idea: gambar ramalan minami dihari tua... he

    ReplyDelete
  6. waaahh..cantik baju..bling2 lagi..dr jauh sudah nampak minami =P

    ReplyDelete
  7. nk pinjam tripod..
    aku nie penangkap gmbar yg tegar...
    bleh lar pinjam...

    baju nk bling²... labuci sane sini.

    ReplyDelete
  8. azrul:hahaha enmaidliya mmg best

    awangpurba:pinjam? kene tanya tuan punya tripod hehe

    enma_ai:jangan nak cari makanan sgt..amik pic dulu la weh

    faerrin:teleskop?leh nampak bulu idong skali

    musnaz:baju beli dozen sbb tu lebey kurang je hahaha...tima kaseh kasi idea lagi..idea ko byk sgt tak terlukeh aku nnt..

    inah:mmg nak kasi org nampak pun haha

    rizuan petrelli:pinjam? bayar arr mana leh pree..labuci kasi glam haha cis glam la sgt

    ReplyDelete
  9. tripod....
    sepupu aku ada satu juga..
    tapi dah hilang entah ke mana

    ReplyDelete
  10. nak tunggang kuda tu gak leh tak?>

    ReplyDelete
  11. sebenarnya tu tak sampai tahap idea lagi tuh... tu baru setakat brainstorming jek... belasah je kasi buah fikiran tanpa ada rasa tekanan.... so, ko jangan la pulak rasa pressure nak kena lukih... mungkin ko akan reject atau akan gunakannya tahun depan ke atau di waktu yang sesuai ke... kiv gitu.... yeah!

    1 idea lagi; minami jadi halimunan! ha

    ReplyDelete
  12. rasa2 nya adik dia hilang kn..
    sbb dia menggelabah je mse kena tnye

    ReplyDelete
  13. enma_ai:ko la tuh

    ares bahar:ye..yg ni power gile leh rotate 360 darjah

    musnaz:halimunan? tu baik xyah lukeh teruih haha takan nampaknya

    aremierulez:adik sape yg hilang? (blur)

    ReplyDelete
  14. adik sape yg hilang tuh? aih..ni mesti kes main reply jek nih, tak pasan kat mane die post....

    ReplyDelete