Thursday, October 25, 2007

topeng mulut tersepit pintu

17 comments:

  1. topeng itu cun..
    ai like~~
    mwehehehe~

    ReplyDelete
  2. topeng mulut tersepit pintu? macam lebih kepada topeng kepala pecah kena hempok lesung batu jek, boleh? he....

    ReplyDelete
  3. erm expressionism sungguh topeng nih? kalau mulut tersepit pintu, ikat je bandana seperti aku hehehe

    ReplyDelete
  4. aremierulez:tima kaseh

    z[a]:tima kaseh

    awangpurba:haha rok ka..mcm topeng tak siap ja

    musnaz:ha kepala pecah pun boleh jugak..tapi kalu kepala serabut kene gigit tikus pun boleh

    ares bahar:bandana ko mmg best..tapi kalu pakai bandana tak nampak sgt darah leleh dr mulut..

    ReplyDelete
  5. aku pun nak topeng jugak..

    ReplyDelete
  6. faerrin nak topeng cam muke RAIN, pelakon korea tu...merangkap model iklan shampoo CLEAR...ngee....

    ko memg sgt kretip!
    kuarkn buku lar..
    leh kaye..
    pastu cepat ko kawin...hehehe

    ReplyDelete
  7. tu topeng apa ye? cam seram je..
    apsal ko btopeng, kau malu ke? atau kau penjual topeng?
    aku nak topeng cam V for Vendetta tu.. Guy Fawkes..

    ReplyDelete
  8. hmm .. cam mane la kalau katun minami pakai baju batmen .. atau supermen .. mesti best kan

    ReplyDelete
  9. RiZuAn@Bulus-san:topeng rain? kalu nak rain..takyah pakai topeng pun xpe..berdiri tengah ujan lebat mesti terasa spt rain

    buku? hmm..tak kot..byk lagi nak kene blajar..kalu buat buku biasanya dah otai..aku baru tahap kanak2 br belajar la haha

    azrul:topeng ape tah..aku tgk cantek aku trace jela huhu aku bertopeng sbb saja isi masa lapang.
    topeng V for Vendetta? aku mcm penah tgk pic topeng tu..tapi dah lupa rupanya..kene check google balek nih

    routermen:cis! hampeh!
    lu jela pakai mesti lagi best haha

    ReplyDelete
  10. *heartbeat*:tq tq..smoga ko pun sukses jugak

    ReplyDelete
  11. ellop cik minami... saya dah add link blog awk.. sorry lmbat skit... busy maa.. skang ni br free skit..

    ReplyDelete
  12. nap kao da x lukeh lagik??

    kamon arr minami..ape kao x dapt semangat dari hakuto ke (ultramen ace)??

    errr...bulus, kao jgn nak wat cerita aku nak topeng rain..cis kao..

    ReplyDelete
  13. palie:tima kaseh sbb add link blog aku..aku pun skang bz jugak..bz tak buat ape2 haha

    faerrin:aku bukan tanak lukeh..mood nak lukeh tu tak mari la..
    hakuto?ye aku sangat rindukan dia hahaha..
    la..ko bukan nak topeng rain ker? bila aku tgk iklan rain kat tv mesti aku teringat ko n korang semua hahaha

    ReplyDelete