Monday, October 15, 2007

kewujudan duit di hari raya (duit raya lah tu)

18 comments:

  1. aik..nape aku x dpt..ini tidak adill..aku pun x kawen..aku plak kena bagi duit raya sebab aku dah koje..and last raya aku di malaysia..ampes nye sebab =(

    ReplyDelete
  2. aku ni jangan kan duit raya , duit puasa pun tak dapat lagi. korang bila nak kasi ni ?

    ReplyDelete
  3. apa plak kitorang? ko la patut kasi sbb ko yg paling tua hehe so..bila nak kasi spt yg dijanjikan..50 hengget ek ek! haha

    ReplyDelete
  4. woi, aku perasan yang aku paling muda lantas aku tunggu je ni bila korang nak bagi aku duit raya... *sedang menunggu penuh sabar*

    ReplyDelete
  5. aik..aku mana kasi duit raya sbb aku tak kawen lagi hahaha ko mintak kat diorang yg atas tu

    ReplyDelete
  6. uiks..aku terlepas sbb aku x kawen lagi..azrul..sila bg duit raya pada diriku ini..minami dah ade 215 hengget..aku ni..sekupang pun x dok

    ReplyDelete
  7. byknye duit raye...aku yg blaja lagi nie pun xdpt duit raye...thn depan stat keje, kopak aku nk kasi duit raye lak...adusss...

    minami...leh tak kite kongsi duit raye u tu? [nada merayu]

    ReplyDelete
  8. inah:ko xleh pegang duit mesia banyak2 sbb nnt ko dah nak blah haha

    RiZuAn@Bulus-san:budak blaja xleh pegang duit byk2 hehe eh mana leh kongsi..huh! (simpan duit dlm peti besi)

    ReplyDelete
  9. alaaaaaaaa...ko bagi dlm matawang aussie pun x pe..hehehe..(kelip2 mata)

    ReplyDelete
  10. ooo...kedekut ek...
    simpan lar dlm peti besi tu.
    tak nak pun duit raye ko...
    [lari ke hujung dunia, merajuk... :p ]

    ReplyDelete
  11. apa kata simpan duit raya kau dalam aku bank aku... hulurkan tangan ringankan beban...hehe...nanti aku bukak talian sms duit raya khas ke akaun aku

    ReplyDelete
  12. sejak bila plak kita jadi share partner nih? hahaha oh mungkin tidak

    ReplyDelete
  13. tahniah! mungkinkah tahun ini tahun terakhir minami dapat duit raya? taun dpn kena bagi pulak duit raya? ho ho.... selamat pengantin baru! (in advance, he he)

    ReplyDelete
  14. da dpt duet raye byk tu sedekah2kanlah kt orang yg kurang berkemampuan seperti aku...ngeeee~

    ReplyDelete
  15. musnaz:ape kau merepek nih? aku belom nak kawin lagi lah..jangan nak wish awal sgt..cis

    z[a]:duit aku duit aku..duit ko duit aku jugak haha

    ReplyDelete