Monday, October 29, 2007

bulan pun nak senyum jugak

12 comments:

  1. tido lar ye..
    jgn lupe nk bgn udah...hehe..
    ~bagai pungguk merindukan bulan~

    ReplyDelete
  2. xde harapan.
    ya hidup lebih bahagia dan bebas jika tiada apa yang hendak diharapkan dan tiada sesiapa yang mengharap sesuatu kepada kita.

    tidurlah dengan lena.wink.

    ReplyDelete
  3. RiZuAn@Bulus-san:insyaAllah bangun kot haha agak2 kalu tido buas tu mesti bangun punyalah sbb dah jatuh tegolek atas tanah

    ares bahar:ape yg xde harapan? xde harapan nak bangun ker xde harapan nak tenang?

    ReplyDelete
  4. tidur itu sangat best.
    diganggu ketika tidur itu sangat tidak best.
    tidur di bulan aku selalu buat sebab aku angkasawan. tak pernah nampak pun ko kat bulan. ko tidur belah mane?

    ReplyDelete
  5. azrul angkasawan:oo lepas tidur aku blah round2..ingin bertemu ker? kene set time la mcm nih

    ReplyDelete
  6. suka la katun ni..ade kaler2..alangkah indah kalo aku leh ke bulan =)

    ReplyDelete
  7. aku pun nak senyum jugak...
    tapi senyum kat bumi je pun cukup hehehe...

    ReplyDelete
  8. tongah:senyum kat bumi pun boleh kalu malas nak kebulan

    ReplyDelete
  9. bro muszaphar mesti jeles tengok minami selamber jek releks kat bulan... die penat-penat naik soyuz, minami layan naik penyapu jek! siap tambat lagi tuh! syabas, syabas, ha ha....

    1 idea untuk minami; apa kata minami cuba buat katun bersiri? maknanya ada 2 kotak katun... permulaan dan pengakhiran... sebab, dan akibat, he....

    ReplyDelete
  10. musnaz:aku tak berduit byk nak naik soyuz..penyapu pun rembat umah mak aku hahaha

    katun bersiri? aku penah pk dulu tapi disebabkan kerajinan aku terbatas tu sbb la katun seketoi je..neway tima kaseh kasi idea..ko mmg byk idea lah

    clinaku:tido berlapek bulan pergh nyaman

    ReplyDelete