Monday, October 01, 2007

bermimpi memiliki sayap

16 comments:

  1. aku selalu bermimpi memiliki otak. rupa-rupanya aku memang ada otak. kepala hotak aku la.

    aku selalu bermimpi memiliki ekor.

    ReplyDelete
  2. aku rasa ko tido mesti tak basuh kaki, menyebabkan anda mimpi sebegini. atau anda minat X-men. bagaimana pun jangan lah tido buas sangat sampai tutup kepala jatuh kebawah. lawa sayap .. mcm garuda. hihi

    ReplyDelete
  3. azrul angkasawan:aku tak penah plak mimpi otak tapi walaubagaimanapun aku tetap memilikinya sejak azali lagih..

    memiliki ekor? agaknya no ko dah kene kot..cuba g check..hahaha

    ReplyDelete
  4. routermen:bukan saja tak basuh kaki..malah siku pun lupa nak basuh tu sbb la tumbuh duri di siku ku

    mana ada aku tido buas..cis

    kalu garuda bleh la terbang kan.. hahaha jom!

    ReplyDelete
  5. dari kecik sampai lar skang nie, aku slalu berangan aku bleh terbang.. tapi tanpa sayap. ade sayap, buruk la plak...aku suke terbang. aku rase bebas....

    ReplyDelete
  6. kalau aku ada sayap macam jeepers creepers mesti cool...

    ReplyDelete
  7. jeepers creepers sgt lew scary..eeeeiiikkk..

    sayap..sayap...bajet angel lew neh...

    ReplyDelete
  8. rizuan:aku pun teringin gak nak terbang tapi kalu xde sayap mcm tak best plak sebab xleh nak mengepak-gepak..

    ares bahar:sayap jeepers creepers tu simple skit tapi lawa jugak

    z[a]:ni bukan angel..angel baik..kita2 nih xde la baik mana pun haha

    ReplyDelete
  9. len kali tido meniarap.. ko nmpak peta je.. cis

    ReplyDelete
  10. camna nak kontek ek.. nak bagi gambar saya untuk dikartunkan oleh awak....

    ReplyDelete
  11. dah lama aku tak mimpi, apalagi mimpi bleh terbang (sebelum tido aku selalu basuh kaki ;p)

    ReplyDelete
  12. awangpurba:tido meniarap leh mimpi peta yg bercorak riang

    psittacula:oo nak kasi gambar ek? hmm hmm ko boleh email kat aku..nah aku kasi email seketoi john1bukannamasebenar1@gmail.com

    clinaku:kalu teringin nak mimpi terbang apa kata mlm ni tido jgn basuh kaki hahaha

    ReplyDelete
  13. gua tido selalu mimpi kena bunuh..
    kena tikam la,kena tembak la..
    pastuh real plak tuh rasanya..
    banyak mimpi-mimpi yang sadis dan brutal jer..

    ReplyDelete
  14. gile la mimpi mcm tu..seram sejuk kaki bila terjaga..baik ko mandi terus sebelom tido tu...mana tau leh mimpi mandi air terjun..sejuk indah waahhh nyaman

    ReplyDelete
  15. mimpi gua banyak bentuk gitu..
    hahaha..
    mungkin sebab otak gua pon bentuknya gitu..

    ReplyDelete