Wednesday, October 03, 2007

bayan bercanda di atas tangga


Kartun Bayan by M1N4M1

28 comments:

  1. Laju betul ada update baru...
    Nampak sweet je cik bayan kat tangga tu...Tapi orang tua² kata tak elok orang pempuan duduk di tangga hehehe

    ReplyDelete
  2. haha laju sbb tengah ada mood nak buat..
    kalu tak elok dok atas tangga dok la bawah tangga..mungkin elok skit kot

    ReplyDelete
  3. elok juga tu...bagi dia senapang patah...
    pastu da bleh berlakon citer bukit kepong...

    ReplyDelete
  4. pastu yg lelain pakat sembunyi kat tiang2

    ReplyDelete
  5. tiba² dtg komunis menyerang... mesti terkejut cik bayan...

    ReplyDelete
  6. kemudian cik bayan mula roger konco²nya...panggil sarjan...panggil koperal dan juga ketua kampung...

    ReplyDelete
  7. tidak lupe juga cik bayan panggil nenek kebayan, guru kesayangan beliau, supaye dpt mmberi nasihat dlm mengalahkn musuh....

    ReplyDelete
  8. errrkkk..entri ini juga aku tidak mampu berkata dan meneruskan kemerepekan anda semua..huhuhuhuhuhu~

    ReplyDelete
  9. dan dengan kemerepekan itu tiba-tiba saja askar bintang tiga melemparkan molotov cocktail!!! tebabooom!!!

    ReplyDelete
  10. namun mereka² yang berada di bawah tangga masih selamat...nampaknya struktur rumah itu masih kukuh...

    ReplyDelete
  11. Tapi selepas 5 minit kesemua terbatuk-batuk tertelan asap...atas rumah dah terbakar...bayan bagaimana???dapat melepaskan dirikah???

    ReplyDelete
  12. bayan??
    ke mana bayan??
    ke mana beliau??

    ohhhhh..

    bayan masih ada..
    masih ada, bersedia..
    dgn M16, dan M203..
    bersedia...

    ReplyDelete
  13. duk kt tangga sambil main gita kapok la.. baru rok!!

    ReplyDelete
  14. kat kg dulu suka lepak kat tangga,tunggu pakwe ensem lalu kat sebelah rumah.leh pandang2 jeling2..

    ReplyDelete
  15. ermmm...thank minami...nak copy paste ek. nak letak kat blog saya.

    panjang betul kisah bayan duk kat tangga ni...hmmm boleh buat novel..

    ReplyDelete
  16. salam minami... 1st time singgah, setelah lepak blog bayan tadi....

    MasyaAllah... respek lah sama lu punye kesenian... ada feel macam pucca + south park lah tapi ori! macam nak beli satu lah! ho ho.. - salam perkenalan :D

    ReplyDelete
  17. btw, anonymous tu saya tau, ho ho

    ReplyDelete
  18. RiZuAn@Bulus-san
    tongah
    azrul
    ares bahar
    faerrin

    korang yg di atas nih..aku ada buat sirap..letak lu senapang tu semua..mari kita minum dulu..

    ReplyDelete
  19. z[A]:diorg mmg tgh merepek main perang2

    awangpurba:guitar xde..aritu bersepai lepas tepuk lipas yg melintas tangga

    cLinaku:pakwe ensem? alamak bestnya mesti senyum je kan haha senyum sampai ketelinga

    bayan:sesama bayan..copy je hehe haah comic ko ni menjadi aktiviti bermain perang-perang..jom tembak lagih..

    anonymous:salam balek,cium tangan sniri hehe tima kaseh sbb sudi masuk..selamat bersuai kenal jugak

    musnaz:ko tau ker? aku xtau pun hahaha

    ReplyDelete
  20. siapakah bayan?
    adakah
    bayan = abg yan?
    bayan = nenek kebayan?
    bayan = durian?
    bayan = bariah dari yan kedah?
    bayan = bai yg menjual roti durian?
    bayan = kunang kunang?
    ataupun.. adakah
    bayan = nama abg budu pada waktu malam?

    ReplyDelete
  21. erk?
    bayan?
    adakah bayan baru atau bayan lepas di pulau pinang? oh mungkin tidak..
    cik bayan..sila kasi jawapan kepada soklan di atas ini

    ReplyDelete
  22. tak bley bla..watak komik yg mendpt sambutan rmai..tahniah kpd cik bayan..hehe

    ReplyDelete
  23. hahha....femes di blog orang...cam mumble happy feet lak...kat tmpt sendiri org tak hirau, kat tmpt orang glemer...

    minami, saya belanja awak sebab buat katun saya tu, pastu awak belanja saya balik sebab saya dah femeskan blog awak yg dah memang femes ni...hikhikhik..

    ps: lepas ni kalau ada awek cun suruh ko buat katun diorang, ko jangan layan..nanti aku jeles bila katun diorang lagi cun dr katun aku...hehehhe

    apa pun, penerangan tentang bayan akan saya buat di dalam blog saya ek...ramai benar yang tanya sebenarnya, untuk permulaan baca blog saya dan BICARA BAYAN...heheheh

    ReplyDelete
  24. minami... aku pun nak gak laa... nanti bleh jadi femes cam bayan... hehehe...

    ReplyDelete
  25. salam.. mabelos tul la katon ko min4mi... aku jumpe blog femes ni kat blog bayan... teringat mase doolu2 slalu ada kwn yg lukih muka aku nie.. sbenanya aku pakse diorang lukih...skang diorang da menghilangkan diri..buhsan dgn aku.. tnye sket bleh, pakai software ape ni???

    ReplyDelete
  26. bayan:belanja air sirap bleh?
    blog ni mana ada femes pun..haha
    aku lukeh je sape yg sudi nak suh lukeh..tp ikut kehadiran mood aku la.kalu malas mmg aku xlukeh..hehe
    hahaha..sempat lagi promote blog sniri..syabas!!

    palie:ko nak ape?

    armyzx:haha blog ni xfemes la..bayan yg lagi femes sebenarnya..agaknya ko kerap sgt suh diorg lukeh..diorg pun fedap kot haha..xpe ko try la lukeh sniri mana tau berjaya..
    oh aku pakai illustrator lanun je :)

    ReplyDelete
  27. hehehe... nak mintak ko lukis karektor aku gak.. hehehe...

    ReplyDelete