Thursday, November 01, 2007

ikan bergaya

16 comments:

  1. hahaha ikan reben .. besday presen ka hahaha

    ReplyDelete
  2. presen kasi ikan...hahahaha xleh blah

    ReplyDelete
  3. ikan reben satu... hahahahaha...

    sakit perut aku..

    ReplyDelete
  4. hampaih..sejak bila ko jadi reben jugak nih..cis!

    ReplyDelete
  5. hahaha..ikan tu mst dijadikn pet..tu psl ade reben..huuuUu~

    ReplyDelete
  6. ikan yang diribenkan tu ikan masin ke?

    buat satu untuk ikan puyu aku.

    ReplyDelete
  7. ikan masing dgn nasik panas2..sedap

    ReplyDelete
  8. cumel la ikan tuh...macam ikan dyg dulu...amik inspirasi dr situ ka?

    ReplyDelete
  9. huahuahua..gelak guleng2 aku..

    ReplyDelete
  10. mak aih! sirius tak bleh blah ngan ikan reben nih... giler 1st time terpikir... apa kata ikan pakai rayben plak? ho ho

    1 idea: buat koleksi semua mimik muka emosi minami, yeah!

    ReplyDelete
  11. aku nk recruit ikan reben tu masuk pasukan aku, bleh kan?

    hidup reben!!!

    ReplyDelete
  12. kes salah taip la ni...
    biasa la tu..
    aku pn slalu juga..

    ReplyDelete
  13. wah..sejak akhir-akhir ni minami buat kartun dengan temannya je...ni yang jeles ni... rakan serumah ke?

    ReplyDelete
  14. pasukan reben merah neh untuk AIDS..huhu..dan derma darah rasenye..kalao tak silap la...dududududdududu~

    ReplyDelete
  15. enma_ai:ikan dyg pun aku dah tak ingat rupa cemana..aku search ja kat clip art..trace..setel

    inah:dah abeh guling? dah dah bangun..gatai2 badan satgi

    musnaz:alamak..mimik muka yg paling aku fail skali...masih bangang lagih aku ni hahaha

    rizuan pasukan reben merah:mana leh! ah aku tak izinkan..

    aremierulez:biasala..kes kantoi

    bayan:oo dia di antara ahli geng aku masa study dulu hehe

    z[a]:rizuan pencinta reben merah

    ReplyDelete