Sunday, October 07, 2007

ambigram untuk rizuan


sumber inspirasi: awangpurba

19 comments:

  1. tiada tidorkah dalam harian ko?
    tadi aku tgk lain.. tetiba tambah lagik!!.. hahaha... goodddddd...

    ReplyDelete
  2. belum masanya utk tido lagih
    tambah utk kepuasan diri :) hehe

    ReplyDelete
  3. uuuh..cik minami..nk request watak katon diriku..bley la...eeeaaaa~~plsss..(sambil berlutot)

    ReplyDelete
  4. oit2 john aka minami..aku add ko nye link eh..entertain plak tgk komik ko..

    nak katun muka aku gak..:P

    ReplyDelete
  5. rizuan seekor naga kramat....
    weh, tapi kan..
    ambigram itu seharusnya sama apabila diterbalikkan..
    kalo rizuan naga, aku nak jadi angkasawan..

    ReplyDelete
  6. haha aku nak jadi coyote...bandit coyote...

    ReplyDelete
  7. WOW! aku kagum! [tetibe kepak naga tumbuh kt blakang bdn aku]

    aku suke! try lag minami...
    spt azrul ckp, ambigram tu rotational..ngeee...
    awangpurba tu otai ooo...

    ReplyDelete
  8. z[a]:ko nak katun jgk ker? kene kasi pic la..bleh? jangan la berlutot..bangun2..(tarik rambut z[a]) hahaha

    inah:welkambeng inah..ko pun nak katun? hahaha..insyaAllah..kasi pic leh?

    azrul angkasawan:oo dia sama kalu diterbalekkan..aku mana tau..tibai je..so nih aku buat tatu la bkn ambigram..cis haha xpe belajar dr kesilapan

    ares bahar:bandit coyote? jadah tu?

    rizuan WOW!:oo..ye insyaAllah aku akan cuba lagi haha..

    ReplyDelete
  9. alaaa minami..kan penah tgk haku..apola ko..x kan dah lupe

    ReplyDelete
  10. memang la penah tgk tapi kalu kasi pic snang skit aku nak lukeh haha

    ReplyDelete
  11. nak antar ke mana pic aku??lalalalala..beshnyaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. email la mana lagih..haha ko ada email aku dak?

    ReplyDelete
  13. jadi, 'rizuan' yang minami buat tu bukan ambigram, jadi seni apa kah yang boleh dipanggil? hmmm

    ReplyDelete
  14. inah:ko tadak email aku ker? hantar kat yahoo pun ok..kalu ko nak anto kat gmail pun boleh..tapi amik jelah email nih john1bukannamasebenar1@gmail.com

    musnaz:oo..aku rasa mcm tatu je..seni tatu yg paling cikai oleh aku utk rizuan hehe

    ReplyDelete
  15. okes john..hakcipta terpelihara eh..ko jangan lelong gambo aku plak =P

    ReplyDelete
  16. johnnnnnnnn..aku dah antor..lalalalala..dengan harapan ko lukis cumel2 =D

    ReplyDelete
  17. kalu lelong pun aku lelong murah sempena hari raya..

    insyaAllah aku akan buat tapi aku xjanji bila akan siap sbb aku akan buat mengikut mood yg hadir tanpa ku sedari ngah ngah ngah <--aku gelak nama ngah lagi diharap pak ngah tak salahkan aku

    ReplyDelete
  18. okes..asalkan aku ade internet lagik..x kira la aku kat malaysia ke aku kat mana =D

    cayang ko..

    peluk2 =D

    ReplyDelete