Wednesday, October 10, 2007

hadiah hari lahir untuk z[a]

7 comments:

  1. dah ade gambar z[a] la

    gambar aku bila plak..lalalalal..jeles ni..hehee..walaupun besday dah lepas 10 ari lalu

    wes

    slamat ari raya..maaf zahir batin..kim slm raya gak kat route n preto..lama x jumpa depa..hehehe

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya..
    lor kim salam raya sniri la ko kan slalu masuk irc..takpun wish kat surau ker cis takan pas kat aku kot..aku pun bknnya jumpa diorg slalu

    ReplyDelete
  3. owh...akhirnya z[a] telah muncul buat julung-julung kalinya...haha

    ReplyDelete
  4. eeerk..aku akhirnya memunculkn diri..
    thanks to akak minami..hoho~

    ReplyDelete
  5. adeh, besday saya lambat lagi la pulak!

    ReplyDelete
  6. ares bahar:muncul dgn baju raya

    z[a]:sesama

    musnaz:kene tunggu lagi setahun la nampak gayanya

    RiZuAn@Bulus-san:aku tak hebat pun..ko lagi hebat dgn ambigram mu itu

    ReplyDelete