Tuesday, October 30, 2007

running away...lagu utk rizuan

7 comments:

  1. aku tak mampu berkata-kata..ahah~

    ReplyDelete
  2. z[a]:kalu ko berkata pun aku xdpt dgr

    ReplyDelete
  3. aku hanya mampu tersenyum...

    ReplyDelete
  4. tak penah dengar dan tau pulak lagu/ lirik tuh...

    1 idea: minami, bulus san, z[a] and the gang, tubuh rock band!

    ReplyDelete
  5. aku cm tau lagu tu..running away kan..

    ReplyDelete
  6. jgn lar hang lari..
    nnt jatuh..
    terbang takpe..
    erkk..kate nk terbang, skali die lelap...cet...

    lagu tu best ape. looping smpai lebam!

    ReplyDelete
  7. faerrin:aku hanya mampu tersenyum sinis

    musnaz:kalu nak dgr tanya la rizuan..dia pakar
    rock band? wow! mcm best nnt aku pk yer..thanks

    inah:ye betul!

    rizuan dah terbang:lelap la dah sampai waktu terbang dlm mimpi..
    looping sampai pagi..

    ReplyDelete