Wednesday, October 03, 2007

ambigram minami oleh rizuan


Pay Back Time...

10 comments:

  1. bagusnye...
    pandai menghargai....hehehe

    ReplyDelete
  2. oh! thanks a lot tuk credit tu... really appreciate it. terharu.. nangis jap...huhuhu... T____T

    ReplyDelete
  3. aku pn hargai kao jugak...

    kao best..bakat!!!

    bulus...kao pn bakat ar..bile mase kao buat ambigram??

    aku mahu pgl kao "ambiblus""

    ok??

    setuju!!!!

    ReplyDelete
  4. aku tidak mampu berkata2..huawawawa..

    ReplyDelete
  5. udah ler tu...jgn kasi aku nick baru lagi...

    ReplyDelete
  6. ambrizuan memang terbaik!!! aku tengah selesema tapi aku paksa diri bagi komen ni sebab beliau memang terbaik!

    ReplyDelete
  7. RiZuAn@Bulus-san:sesama..jangan la nangeh haha (minami kasi rizuan tisu) nah! lap hingus tu

    faerrin:ambiblus? aku nak tambah skit..ape kata buh ambiblues haha

    z[a]:ya xyah berkata..mari kita lihat saja

    RiZuAn@Bulus-san:aku dah kasi nick lagi baru utk ko..ambiblues..amacam suka dak?

    azrul:aku stuju..ambrizuan mmg terbaik :)

    ReplyDelete
  8. tah..aku pun xsure..tp aku tgk mcm bermain dgn typo je

    ReplyDelete