Tuesday, October 30, 2007

kabel usb

13 comments:

  1. kalo g jln² then tgkp gmbar, mesti pic aku plg ckit sebb aku kena jadi penangkap gambar yg tegar...cet...

    hebat lar pusat mmbe ko tu, ade port USB. hahahaha...

    ko jgn lar rase 'kosong'..nnt takde dah karya ko..sedih aku nnti..

    ReplyDelete
  2. hehehe...boleh erh transfer macam tu...kalau transfer data dari orang ke orang boleh jugak ke?

    ReplyDelete
  3. rizuan kosong:kalu tanak pic skit..ko jgn la bawak camera..ko lengang kangkung je biar diorg yg amik pic haha padan muka diorg

    ye pusat dia mmg hebat..

    karya? insyaAllah ada selagi ada hahaha



    tongah:dr org ke org? cucuk sesama sniri ke perut masing2..try la

    ReplyDelete
  4. mcm besh je kalo leh transfer data ke otak terus =P

    ReplyDelete
  5. hahaha, kalau cucuk kat hidung nak save kat mane plak? perut aku takde port USB, ade plug untuk main play station..

    ReplyDelete
  6. bodoh neh..pusat aku lak tuh...cisss...meh la e'a ..join kami ..bleh same2 bergamba suka-suki

    ReplyDelete
  7. adakah enma itu ialah bionic women? atau, adakah tali pusat baby yang baru lahir itu boley buat buat cable cocok kat komputer?

    1 idea: minami jadi model pelbagai jenis sukan kat dalam iklan Milo!

    ReplyDelete
  8. azrul:cucuk kat idong leh save kat ketiak..haha cukup hot port tu

    enma_ai:la bukan ker ko setuju cucuk kat pusat ko hahaha nnt selak baju lagi yer

    musnaz:pusat enma_ai je..org lain aku xpasti la..
    iklan milo? haha aku suka milo

    ReplyDelete
  9. kalau ada camera aku bley pinjam kan hehe

    ReplyDelete