Sunday, October 07, 2007

port tangga menjadi pilihan

11 comments:

  1. kesian~~~asl ak tumpang mkn kt pasar ramadhan tu truss..mwehehehe~

    ReplyDelete
  2. sbb aku dah tau xde tempat utk bersantap..oleh itu aku redha je mkn atas tanga hak hak hak

    ReplyDelete
  3. usaha tangga kejayaan..
    tapi aku pemalas, jadi aku tak suka tangga, hahahaha..

    ReplyDelete
  4. aku suka lif..dan juga eskalator...hehehe.... jnji dpt berbuka, ok lar tu...

    ReplyDelete
  5. azrul tukang carut:situ ada tangga je kalu ada lif slamber aku mkn dlm lif hahaha

    RiZuAn@Bulus-san:tulah berbuka tu penting dr tangga

    ReplyDelete
  6. aku suka rumah tangga.. jadi aku akan bukak di rumah yg ada tangga.. jadi rumah yg takde tangga tu aku akan bawa tangga dari rumah aku utk menyempurnakan rumah tangga iteww...
    apa aku merepep inep??

    ReplyDelete
  7. ok la tu...romantik ape makan kat tangga...

    ReplyDelete
  8. hakhak..saje nk nyemak..aku xde mood nk buat keje nih...tolon!!!!tolon!!!tolon shaye...

    ReplyDelete
  9. Ngahahaharun:aku lagi suka rumah lif

    ares bahar:romantik ala-ala pelarian

    z[A]:aku boleh tolong tgk je

    ReplyDelete
  10. lepas berbuka, leh main 'teng-teng tangga' terus!

    ReplyDelete