Thursday, October 18, 2007

buang dalam tong sampah

15 comments:

  1. reality? ang buang henpon ang ka mieyh?

    ReplyDelete
  2. aku buang pastu amik balek hahaha bodo..boleh ker skrin aku jadi abstrak pagi tadi lepas dia bunyi alarm..kul 6 plak tu..mcm sial..nk kene hantar kedai la nih..tu tak lain mintak duit lagi lah tu..bangsat!

    ReplyDelete
  3. aaaaaaa..apela nasib hp tu nanti...

    ReplyDelete
  4. buangkan saja! henpon tu takde perasaan pon.. biar rosak terus.. kalo rosak sket-sket sayang nak beli baru.. rosakkan aje! yaaargh!!!

    ReplyDelete
  5. oh! aku tak sampai ati lagi buang ke dlm tong sampah... aku maki dan baling phone aku atas lantai... hahahaha...

    ReplyDelete
  6. azrul:tapi aku tak terpk nak beli baru pun

    RiZuAn@Bulus-san:baling atas lantai lagi sadis mau bersepai terus

    ReplyDelete
  7. huhh...
    Kejam!!!
    Kejam!!!

    ReplyDelete
  8. anset bagi ku takde makna..menyemak!!
    buang saje lagek bagos..huawawa~

    ReplyDelete
  9. tu nak beli handphone baru pakai duit raya tu la tu... hu hu

    ReplyDelete
  10. tongah:ye kejam! haha

    z[a]:aku pun ada rasa dia smakin tak bermakna bagi aku

    musnaz:duit raya mana cukup

    ReplyDelete
  11. duit raya pun ciput je..duit raya ko lagi byk kan kan haha

    ReplyDelete