Sunday, October 21, 2007

beLIEve

13 comments:

  1. ye betul..setiap ada baik..mesti ada jahat lumrah alam..

    ReplyDelete
  2. aku suka LIE. dia comel hahahaha...

    ReplyDelete
  3. oh..comeylnyew...ske LIE jugak..mwehehehe..

    ReplyDelete
  4. ble buat motif utk design t-shirt ni. mesti lawa :)

    ReplyDelete
  5. sangat suka. sangat-sangat. suka sangat. aku suka menipu. aku percaya aku suka menipu. aku tipu yang aku percaya. aku tak percaya. percaya ditipu aku. penipu.

    maaf. aku tertekan. (tipu)

    ReplyDelete
  6. dlm kebaikan ade kejahatan..sbb tu dia ade kat perut eh?..mcm konsep yin n yang plak..ade timbal balas

    ReplyDelete
  7. tumpanglalu:ada org nak pakai ker kalu buat t-shirt?

    azrul penipu:ko tertekan keybod?

    inah:timbal? pertu?

    ReplyDelete
  8. nampaknya dalam katun tu, kebaikan masih mengatasi kejahatan... ala-ala dapat kawal nafsu gitu! nafsu makan (perut) je yang susah nak kawal yee....? ho ho

    bagus, keep it up! sentiasalah jadi budak baik!

    ReplyDelete
  9. perut buncit tetap tak dapat disorok haha

    ReplyDelete
  10. users nmpk otak tuan tubuh lg besar dr isipadu *si lie tu. myb.. users lbih gemar tekankn kebaikan dr keburukan. myb..

    > yup ada org pkai. myb..

    ReplyDelete
  11. org slalu tunjuk kebaikan dan sorok keburukan..

    ReplyDelete