Sunday, August 30, 2015

Tuesday, August 25, 2015

Saturday, August 22, 2015

Friday, August 21, 2015

Thursday, August 20, 2015

We belong together

Cubaan melukis guna galaxy note 8.
Motif asal nak lukis line mcm wave laut tapi end up dah macam pokok pun ada.
haha


Tuesday, August 18, 2015

Just the 4 of us



26 June 2014
Yeah dan Alhamdulillah. Kami dah berempat sekarang.
Semoga sentiasa dilindungi di sini dan di sana nanti.

Monday, August 17, 2015

34 weeks



3 April 2014
 Dah lama tak lukis comic sendiri. rindu pulak.
Shaza pun dah 1 tahun 5 bulan.
Sekarang dah 34 weeks, still counting days.

Sunday, August 16, 2015

Friday, August 14, 2015

Thursday, August 13, 2015

Wednesday, August 12, 2015

Keluarga kecilku sayang


2013
Dah setahun tak lukis komik. tak update blog. tak buat apa-apa. 
Setahun jugak la amik masa nak bangun balik. 
Shaza sekarang pun dah 10 bulan. 
Banyak menda jadi sebelum dan selepas shaza lahir. 
Semua tu aku amik sebagai dugaan, pengajaran dan pengalaman. 
Harap nampak la pelangi di sepanjang jalan yang akan dituju.

Tuesday, August 11, 2015

Monday, August 10, 2015

Sunday, August 09, 2015

Saturday, August 08, 2015

Friday, August 07, 2015

Thursday, August 06, 2015

Tuesday, August 04, 2015

Monday, August 03, 2015

Saturday, August 01, 2015