Sunday, October 28, 2007

azrul dan topeng v for vendetta

14 comments:

  1. wheee!! wow! aku saje je cakap, mana tahu ko betul2 wat.. sukenye aku.. kan aku dah senyum sorang-sorang ni.. kan semua orang dah kata aku gila.. takpe, biarkan mereka..

    terima kasih minami! (aku tau tu helmet, hehe)

    ReplyDelete
  2. azrul yang sungguh happy:tima kaseh kat ko sebenarnya yg kasi aku idea n mood balek nak melukeh..dah lama aku tak sentuh illustrator nih..hehe

    ye..helmet utk ko melayang di angkasa

    ReplyDelete
  3. WOW! aku jeles...
    azrul dan ilusi v for vendeta..
    hang memg sgt hebat lar minami!! WOW!

    ReplyDelete
  4. wahahaha stylo....aku jeles arghhhh...

    ReplyDelete
  5. tu helmet angkasawan ke?

    azrul bakal angkasawan?

    tak mustahil..

    ReplyDelete
  6. RiZuAn@Bulus-san:hahaha jangan le jeles..dia bertopeng dgn memakai seragam angkasawan..kiranya dia lagi hebat la hehe

    ares bahar:ye stylo.. bertopeng dan bertopi

    aremierulez:mana tau 1 hari nnt dia berjaya jadi angkasawan plak..itu tak mustahil bukan

    ReplyDelete
  7. hmm... sebut pasal idea nih, itu hari banyak sangat idea nak kasi kat minami... sekarang ni lupa lak.. nanti bila idea muncul balik, saya kasi tau lah ye... he

    p.s: katun, memang smart! tp sayang, saya tak tengok citer Vendetta tuh, hu hu...

    satu idea ada muncul;
    - minami mutant/ superpower!

    ReplyDelete
  8. Inspired by gapingvoid.com ? (Aku dtg dr flickr mu)

    ReplyDelete
  9. musnaz:kalu ada idea menarik nak kasi silakan :)
    hahaha aku pun tak tgk cite vendetta tuh
    superpower?power root?

    awangpurba:yeah peace..v for victory

    zana fauzi:my pren..aku dpt idea dr azrul hehe

    ReplyDelete