Wednesday, November 14, 2007

inah mengajak kita sihatkan badan


Menghitung Hari

20 comments:

  1. aku ske bangaaaaaaaaaaaattttttt..err..nape kasut tinggi tu??alamak..salah kasut la..ni mcm model je..hahahaha..minami plak pakai selipar je..dah la dumbbell kecik..x acik!!

    anyway, thanks dear..lap u soo much..muah muah..

    err..aku bukan lesbian =D

    ReplyDelete
  2. ko kan suka pakai kasut tinggi hahaha..aku kan sempoi..selipar sudah

    aku happy bila ko suka :)

    ye..aku pun bukan lesbian..nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. hehehe..ye ye..lagi satu..ko kira tu mcm salah je..bila nak abis ni??kita kan nak buat kiraan 100 =D

    ReplyDelete
  4. ko je 100..aku sampai 5 sudah hahaha

    ReplyDelete
  5. tak macam hebat pulak inah ni. boleh angkat sampai seratus. aku biasa sampai 5 jer hehehe

    ReplyDelete
  6. dia hebat lar..aku pun larat 5 je..kita geng tongah..jom minum limau suam kasi bakar itu lemak2 degil

    ReplyDelete
  7. aku biasa angkat sampai 2 setengah jek, hahaha.. inah pun rock gak macam awang purba! yeyeah!

    ReplyDelete
  8. kalo xnk penat cepat..bersenam sambil dgr lagu Guns N Roses laa..kompom xpenat..aku dh cuba dah.. o_0

    ReplyDelete
  9. azrul:ko kes aku la nih angkat skit2 je

    awangpurba:senam kerongkong je kalu dgr guns n roses tu

    ReplyDelete
  10. boleh tak aku menyertai kamu bersenam bersama? (mata kelip2) [yg ni belajar dari inah]

    ReplyDelete
  11. sihat badan cergas fikiran..

    jangan merokok, anda mampu mengubahnya..

    ReplyDelete
  12. aremierulez:marilah turut serta huhu inah mesti suka kan inah kan kan

    yginsaf: :)

    ReplyDelete
  13. 1...2...3...
    mari angkt besi cam inah.
    baru rock! YEAH!

    ReplyDelete
  14. cayalah gal main besi...

    ReplyDelete
  15. RiZuAn@Bulus-san:rok yeh rok berat

    *heartbeat*:last main skipping masa budak2 dulu..skang ni kalu nk lompat2 rasa mcm kanak2 riang je

    armyzx:jom main besi jugak

    ReplyDelete
  16. hati hati angkat besi kang jatuh timpa jari kaki bekechai.

    ReplyDelete
  17. ko suh sape yg hati2 nih? aku ker org sebelah aku?

    ReplyDelete
  18. smart! menghitung hari sambil menghitung dumbell (senam)

    - ada hitung berapa kalori terbakar? he

    ReplyDelete
  19. musnaz:kalori yg dah terbakar tak perlu lah dihitung lagi..biarkan ia menjadi abu yg beterbangan

    ReplyDelete