Sunday, November 18, 2007

kebosanan yg bermaharajalela dalam diri masing-masing


Dan...

13 comments:

  1. aku tu...
    hahaha...
    aku suke!
    memg bosan di kala cuti ni.
    nnt kite ilangkan bosan lagi ye.
    hip hip hooray!

    ReplyDelete
  2. aku pun busan..wehhh..kena masuk gambo aku gak tu..lalalalallaa

    ReplyDelete
  3. rizuan:betul..nnt ek..next round yabedabedu!!

    inah:lor..ko pun bosan gak ker? aisey..cian ko.aku dah post nih nx nx post plak ek hehe

    ReplyDelete
  4. aku pun bosan. kalau aku ada kebun tembikai dah tentu aku akan membuang masa dengan mengira tembikai.

    ReplyDelete
  5. siapa lagi? azrul!:aku akan membuang masa makan tembikai ko

    ReplyDelete
  6. mari la kite berjemaah dlm membosankn diri...huahuhauawawawa~

    ReplyDelete
  7. nasib baik aku tak pernah bosan...dulu jer lah...bila aku tinggal sorg..tp dah cuti ni..yaaaahhhhooooo....aku dapat chat dgn ko slalu...mi tima kasih.. :)

    ReplyDelete
  8. ryota:untung jadi pendidik boleh cuti panjang..cis mcm aku nih cuti hujung minggu jela..bosan

    yeah kita leh chat sampai lebam..tima kaseh utk ko jugak wahai sahabat

    ReplyDelete
  9. leh gather sumer orang bohsan, buat kelab atau persatuan... baru lah leh bertambah bohsan!

    ReplyDelete
  10. musnaz:pastu xtvt persatuan semua yg membosankan..ah baik tapayah

    ReplyDelete
  11. very cute!!!
    hehe..
    knp lak ada rizuan kt c2??

    ReplyDelete
  12. ninadewe: saja je buh rizuan kat situ

    ReplyDelete