Monday, November 19, 2007

orang naik, aku pun nak naik jugak..nah rasakan!

26 comments:

  1. kau pun sedang meluncur di pelangi minami? ada nampak aku dengan HVT tak kat situ?

    ReplyDelete
  2. ares bahar:ya aku nampak..adegan itu.. tapi jangan risau agak kurang jelas di paras setinggi ini

    ReplyDelete
  3. waaah..nk ikot~~~cam beshnye..

    ReplyDelete
  4. hahahhahahahaha....comel...aku suka kartun ni....tak sangka lak ko lukis kartun aku secomel itu....tapi aku puji dgn tangan ko yg kreatif skali dgn otak hang...tabik springgg...tttiiiiiuuuunnngggg...

    ReplyDelete
  5. z to the A:best sgt! jom la..ko pasni

    ryota:hahaha tima kaseh.aku lukeh khas utk ko..
    tuiinng? bukan tooiing ker? dah mcm burung tiung je hahaha

    ReplyDelete
  6. senyuman bulan tu menimbulkan seribu makna dan tanda tanya.

    ReplyDelete
  7. warna-warni hidup di atas pelangi nan indah, lalallalala..

    ReplyDelete
  8. azrul sedikit pening:kalau la hidup kita pun berwarna-warni mesti indah jugak kan

    ReplyDelete
  9. bulan nampak mcm evil grin je..mueheheheheh..sabo ye cik bulan =P..

    ReplyDelete
  10. eh... lu pun taurus jugak..
    ngahahaha.. jgn tarikh lahir sama dah.. nanti aku kena pgl ko AKAK!!!

    ReplyDelete
  11. budak_gym:nape plak ko suh dia sabar?

    Ngahahah:hahaha..ko taurus? hahaha akak pun xpe..dah mmg sesuai jadi akak pun

    ReplyDelete
  12. me ingatkan kon*dom tadi.. uhuhu, sori ah sis..

    ReplyDelete
  13. kau memang hebat lar.
    dah ler kretip.
    pastu leh naik bulan. WOW!

    ReplyDelete
  14. hahaha kalu ko nak jadi hebat jugak pun boleh..pasni ko try arr..kalu tak gayat mmg ko lebih hebat

    ReplyDelete
  15. ohhh...aku lupa nak tanya...apsal penyapu tu siap nyibuk kat tepi tu????dah tu menegak...hahahahahaahah..ni mesti ada sebab..????

    ReplyDelete
  16. ryota:penyapu tu penyelamat pabila aku terbabas di awang-awangan

    ReplyDelete
  17. freak, kem salam kt freddy mercury si rocker gay tu. kalo jupe die la kt atas tu..

    ReplyDelete
  18. erkk... naik ke angkasa gak ke?

    ReplyDelete
  19. palie:bukan angkasa..langit2 je..

    aremierulez:boleh..dlm mimpi

    ReplyDelete
  20. giler ah, naik bulan layan luncur pelangi kat lagit... ini boleh menyebabkan ketidakseimbangan graviti nih... boleh banjir ni, kot, he he

    ReplyDelete
  21. musnaz:banjir leh mandi manda berenang-renang..kuak lentang..gaya bebas..sungguh bergaya

    ReplyDelete
  22. apsal senyap jer komen kat kartun ni...meriah kan lah...hihihi

    ReplyDelete