Friday, November 09, 2007

macam nak terajang

19 comments:

  1. adeh, ganas kau ni. kau tak tanye balik ke camne abg kau boleh masuk tu hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    gua pon penah ada cita-cita sedemikian..

    ReplyDelete
  3. sian minami..ahahaha..asl tak tumbok jew..kasi ajar sama itu bro..huhu..upsss..terober pule shaye..

    ReplyDelete
  4. abg ko masuk camne??tiba2 dia jumpa kunci ke??aku pun penah hadapi situasi tuhh..last2 aku sabotaj dia..aku curik kunci keta dia..hahahahah (gelak jahat)

    ReplyDelete
  5. sajer nak kenakan ko tuh....! he he..kiutt betul abg ko..!

    ReplyDelete
  6. nie betul boleh kasi marah. hangin satu bdn...

    situasi yg aku alami lagi sgt haram dan cibai. di kala aku nk 'melabur' yg teramat sgt, umah kunci, dan aku sangkakn takde org. penat aku ketuk dan bg salam.

    setengah jam aku tggu kt luar. sekali kakak aku bukk pntu. "lar, aku ingatkn bunyi org bg slm dan ketuk pntu tu tuk umah sebelah".

    dan seraya aku memaki beliau depan² dan bukk rhsia die kt mak aku. cisss!

    ooopppss! aku terbuat entry di sini. hehe...

    ReplyDelete
  7. sambungan cerita di atas:
    minami: apsal kau selalu buli aku?

    abang dia: sebab aku kan abang..

    abang dia: nak kerja tak?

    minami: kerja apa?

    abang dia: drebar abang la...

    lalalalala.. aku buat iklan digi kat sini..

    ReplyDelete
  8. hahahaha...pernah ke tendang dia macam tu?

    ReplyDelete
  9. tongah:malas aku nk tanya sbb aku dah marah sgt.oleh itu aku diam je layan perasaan..

    broken_nigina:cita2 nih kalu jd kenyataan mmg sgt best

    z[a]:aku marah sgt sampai lupa nk buat ape yg sepatutnya kat dia..

    inah:aku pun xtau mana dia dpt kunci..dr bini dia kot

    clinaku:tersangat lah kiut huh tetekan..

    RiZuAn@Bulus-san:bukan saja hangin 1 badan..hangin rebut petir semua ada.
    bukak rahsia kat mak ko? wah..kejam kejam hahaha
    buat je ape ko nk kat sini..aku ok

    azrul:aku benci iklan dg tuh

    ares bahar:penah kot tah xingat

    ReplyDelete
  10. abg ko nk memanje je tuh..

    cis!! adik pompan aku sering pau aku wang lah

    ReplyDelete
  11. lahai manjanya..

    bagus! kalu aku jadi adik ko..aku pun nak pau jgk hahaha

    ReplyDelete
  12. pau kaya . apalah dosa teddy bear itu hingga diperlakukan sedemikian rupa. ayat yg ideal keluar dari teddy tersebut " Aiyakk!! "

    ReplyDelete
  13. abg ko tu gurau2 je.. manja2 gitu..

    salam pagi sabtu sis minami itu

    ReplyDelete
  14. dia mmg suka gurau2 tapi xyah la buat gurauan mlm2 kan..sok aku keje haha

    selamat pagi sabtu yginsaf

    ReplyDelete
  15. tak baik terajang abg...
    tp skali skale tak pe

    ReplyDelete
  16. sbb bukan slalu la nak kena kasi sedas dua

    ReplyDelete
  17. hahahahahah...kewl nye kao nak terajang abang kao??

    tapi pastu kao pulak yg diterajang..

    kao boleh terima azab dan kesakitan tak??

    ReplyDelete
  18. itu bukan cool tp hot
    aku kasi penangan padu kat dia sudahla..dia hanya perlu kasi bontot dan mendiam kan diri saja

    ReplyDelete