Thursday, September 30, 2010

fungsi rambut terjurai depan




20 comments:

  1. tak pe Agon, jerawat tu ler buat kau nampak tmbah ayu..eh..manis..eh..encem..

    mana satu ek? apa jantina Si Agon tu?

    ReplyDelete
  2. kalo jerawat kat hidong nk tutup dgn aperr.. ahaha

    ReplyDelete
  3. oleh kerana sy org 1st...jd dgn ini sy rasmikan entri ini... (smbil mninggalkan kesan tpk kaki sbg tanda)

    ReplyDelete
  4. en_me: tutup ngan tapak tangan sudah haha

    paxlang: mana tapak kaki? (toleh kiri kanan..tak nampak pun)

    ReplyDelete
  5. MiszNoRuL: diorg memang suwit.

    rozita: agon ni jantan la kak huhu

    ReplyDelete
  6. huhu...da ilang...myb si agon da mkn...
    (mna ko dpt si agon ni? kasi aku sekor nk bela dlm aquarium)

    ReplyDelete
  7. paxlang:
    agon mana makan? dia budak baik2
    ada pun sekor ja, keturunan dia dah pupus. dia hidup lam bilik ekon ja, akuarium tak layan

    ReplyDelete
  8. dia baik dpn ko je kot...mna tau blakang ko gajah pon dia telan? hahaa...
    (oowh,dia suka sejuk eh? xpe aku taruk ais dlm aquarium = sejuk)

    ReplyDelete
  9. paxlang: kalaupun dia telan gajah belakang aku. nama pun belakang aku. aku tak nampak. ah aku takde hal lah. hahahaha

    akuarium ko leh cecah tahap beku kalau ko buh ais nanti

    ReplyDelete
  10. ahh...aku bela kura-kura je lah!
    (kura2 berpura2 di dlm perahu)

    ReplyDelete
  11. paxlang: umah aku ada 2 ekor kura2. eh mana leh..mana leh kasi ko..hahaha

    ReplyDelete
  12. Eeee...berkira btol la ko ni...
    (ko jgn jeles lak klo aku bela platipus nnt)

    ReplyDelete
  13. paxlang:
    mestilah berkira. tak pandai kira masakan aku tau ada 2 ekor.

    ReplyDelete
  14. huhh...ada ubi,ada batas...
    ada ubi ats batas...ubi ada dgn adanya batas...ubi ada bila ada batas

    ReplyDelete
  15. paxlang:
    ubi bakar sedap jgk. cicah dgn kicap buh cabai. pergh! leleh nih

    ReplyDelete
  16. ubi kayu ko nak x? tak pn aku bg kayu je...(eh,hingus ko meleleh tu)

    ReplyDelete
  17. paxlang:
    kayu boleh jugak. mai sini aku ketuk ko

    ReplyDelete
  18. hah...da mula menunjukkan sikap ibu tiri! (coba mngelak drp diketuk olh ko)

    ReplyDelete