Sunday, October 07, 2007

agon

14 comments:

  1. aaaaaaaaa..aku nk jugak binatang peliharaan camtu..bagi aku satu...hehu

    ReplyDelete
  2. ada pun seko je..kalu ko nak kene tunggu dia bertelur la dulu tp dia nak mengawan dgn sape? hmm hmm share partner dia tarak arr

    ReplyDelete
  3. agon nuh laki ka pmpn??aku musykil...nnt aku carikn la partnernyew...nggeeee~

    ReplyDelete
  4. jantan keberet
    ko cari la..dah jumpa kasitau

    ReplyDelete
  5. adakah agon itu seekor syaiton??
    ngahahahaha....

    ReplyDelete
  6. aku punye menatang peliharaan camtu gak, tapi warne ijau.. pastu die bukan naga, die cam kucing.. pastu die bukan binatang peliharaan aku, aku menatang peliharaan die..

    ReplyDelete
  7. aku dulu ada binatang peliharaan beribu-ribu ekor kat kepala aku...tak yah kasik makan, dia hisap je darah kat kepala aku bila-bila dia suka...lama-lama aku fed up aku potong rambut botak, habis mati semua...

    ReplyDelete
  8. agon? ko pijak lar ekor die,,,die sembur ko, nyesal ko nnt...ngeee...

    ReplyDelete
  9. azrul:ish sengal gak ko nih..hahaha..

    ares bahar:aku tau jenis apekah binatang peliharaan mu itu..

    rizuan-sama:dia tak brani semburnya..kalu dia sembur..aku tarik telinga dia..walaupun kurang sampai aku akan panjat kusi jangan risau

    ReplyDelete
  10. susah nak bela ni aku rasa... keep it up minami san!

    ReplyDelete
  11. susah ker? xdela susah sgt..boleh la buat teman dikala bosan

    ReplyDelete