Friday, September 17, 2010

takyah tamak, satu sudah


45 comments:

  1. "asl plis"- ahahha. teringat zaman IRC. ;p
    sian blekberi ribut. tak best ke dia tuh?

    ReplyDelete
  2. W33da: haah tringat irc dulu. Mungkin utk aku beri tu tak best. Xtau la kalau dia best utk org lain.

    ReplyDelete
  3. beri memang x best kanns.. naper x tangkap iPhone satewwww.. ekeke

    ReplyDelete
  4. en me: i bukan apple fan la en me. hehe aku lebih suka android kot.

    lama betul tak nampak en me kat sini =)

    ReplyDelete
  5. yang dah tak nak tu, bagi kat aku le.

    ReplyDelete
  6. nizamsani: alamak dah kasi tokey kedai henpon

    ReplyDelete
  7. apasal buang?
    buat lapik kaki katil ahh...

    ReplyDelete
  8. Oowh...ha,wt sendal pintu pon bole gk hapa...

    ReplyDelete
  9. paxlang: pintu dah tercabut, semalam tutup kuat sangat..roboh

    ReplyDelete
  10. tudia...ganas! (suara separuh berbisik)

    ReplyDelete
  11. paxlang: bukan apa..semalam ingat nak test penumbok ni kuat ke tak, rupanya masih kuat lagi (konon..padahal tulang je)

    ReplyDelete
  12. wah...kau blajar tomoi gk ke? (agk tergamam-eh apasal kau pn ada kurungan?)

    ReplyDelete
  13. Owhh tinju...bkn lwn aku (dgn penuh riak kerna blaja tomoi ongbak yg power-smbil terkenangkan saat2 mengalahkan tony ja satu ketika dahulu)

    ReplyDelete
  14. paxlang: aku baja sniri. aku tinju je mana yg dan, janji kene.

    ReplyDelete
  15. oowh,sgt rare! ko nk x blaja tomoi dr aku? (sambil cpt2 tgok film ongbak & coba mniru aksi berlawan)

    ReplyDelete
  16. bila sudah genap 1 purnama (jumpa kt ats gugung jerai nnt)

    ReplyDelete
  17. paxlang: baiklah tok..akan saya sampai tepat pada waktunya ( yo yo oo je)

    ReplyDelete
  18. bagosss...murid yg mndgr kata...
    (jgn lupa bwk nasi gorg dragon)

    ReplyDelete
  19. paxlang: bodek2 ni nak nasi goreng dragon rupanya. ko jgn makan sampai pitam lak nanti. aku tanak angkat..aku seret je

    ReplyDelete
  20. hAhAhAa...beres ja...taruk telor dadar ats k
    (gelak dgn penuh mksud tersirat)

    ReplyDelete
  21. hAhAhAa...beres ja...taruk telor dadar ats k
    (gelak dgn penuh mksud tersirat)

    ReplyDelete
  22. paxlang: telur dadar je? ikan bilis goreng tanak?

    ReplyDelete
  23. ala...x yah la susah,ikn bilis...
    taruk ikan siakap dh la... (x suka menyusahkan org)

    ReplyDelete
  24. paxlang:
    siakap? mai sini aku siakap2 kan ko..(sambil tarik telinga paxlang)

    ReplyDelete
  25. hOh...garang ah macik ni...
    mcm cikgu english time skolah dlu2...
    (please...aku x nak telinga aku capang...sob2)

    ReplyDelete
  26. paxlang:
    garang la sikit2,ngan ko je pun haha
    tarik idong la..amacam?

    ReplyDelete
  27. Yola2...tp ko jgn garang2 sgt...nnt kne
    hypertension pstu mula la tension...
    ok,tp tarik dgn sopan-santun k! (biar mancung skit idong nih...hahaa)

    ReplyDelete
  28. paxlang:
    aku mmg suka garang2. baru la true. haha ape yg true? tah..

    tanak..aku nak tarik sesuka hati je. biar bengkang bengkok idong ko. puas hati aku hahaha

    ReplyDelete
  29. huh...ada ciri2 jd ibu tiri yg kejam...
    true pnya ibu tiri...hahaa...
    (ko bole blakon dlm sinetron style indonesia-jd ibu tiri yg siksa ank perempuan yg cute)

    ReplyDelete
  30. paxlang:
    masa ni la nak prektis jadi ibu tiri haha
    tanak la berlakon, kang glamor susah

    ReplyDelete
  31. aku jugak jd mangsa prektis ko? huh...
    (eleh,dlm hati tu mst tringin giler nk jd artis tp x dpt...haha)

    ReplyDelete
  32. paxlang:
    ngan sape lagi aku nak lepaskan lakonan si mak tiri, ngan ko jela kan kan..ala ko pun suka sebenarnya

    ReplyDelete
  33. bila nk kuar tv drama ni?
    (nasib baik la aku ada bakat-berjiwa seni)

    ReplyDelete
  34. klo xnak pk...qk pon boleh...tak pon pL...
    (garu2 telinga)

    ReplyDelete
  35. paxlang: (garu kepala) ah ko pandai buat aku pening kan

    ReplyDelete
  36. ko telan je panadol k...
    (takmo komen kt cni ag ar-stop)

    ReplyDelete
  37. paxlang:
    tolong la belikan pandol. pening2 ni nak jalan pun lelong.

    ReplyDelete
  38. ehh...np aku komen cni lg nih...
    stop! stop! (tarik handbrek)

    ReplyDelete
  39. paxlang:
    nak stop pun kasi la panadol dulu. mana nya?

    ReplyDelete