Thursday, July 09, 2009

nabuto

17 comments:

  1. apa gerakan hikmat yang nabuto ni ade? haha

    ReplyDelete
  2. fairuz: hikmat menjadi tugu selama hampir setahun

    Penipu: nampaknya begitu la hihi

    ReplyDelete
  3. tapi jgn tinggalkan ur dem comic ni dah la hehehe

    ReplyDelete
  4. cLinaku: sihat! ko tanak buat rambut kelabu jugak ke?

    Penipu: InsyaAllah tak kot =) aku sayang blog ni walaupun sangat dem skali haha

    ReplyDelete
  5. ko ni kan....
    hahahha
    ala aku pun
    tu ah detective conan
    amacm?

    ReplyDelete
  6. tembun: detective conan pun layan jgk sebab dia comel dan ketot

    ReplyDelete
  7. naruto memang best.layan.gua suka gaara jugak.sebab dia comel dan sedih.

    ReplyDelete
  8. broken_nigina: aku suka tgk mata dia..penuh kehitaman

    ReplyDelete
  9. macam mencarut nama watak kau ni.haha.

    ReplyDelete
  10. naruto ker nabuto kerr.. hmm, me konpius one uoolsss

    ReplyDelete
  11. en_me: katun betul semestinya naruto. tapi katun aku namanya nabuto haha

    ReplyDelete
  12. bukan nabuto, tapi narutard... aku da makin ilang minat akan naruto. makin membosankan...

    ReplyDelete