Friday, July 10, 2009

mengajak palie panjat tangga

11 comments:

  1. kenapa palie nampaknya cam mat skema..? haha

    ReplyDelete
  2. en_me: hihi

    fairuz: aku lukis merujuk pic yg diberi..huhu

    ReplyDelete
  3. tangga takde tempat pegang...elok2 panjat palie..jangan sampai jatuh..

    ReplyDelete
  4. Penipu: palie pandai bangun sendiri

    ReplyDelete
  5. Wahh...banyak lagi permintaan rupanya. Teringat gambar saya yang dikartunkan dahulu. Masih terasa manisnya.

    pssttt....boleh buat duit ni Mimi. Leh makan nugget dan wedges banyak2. Minta Cheezy melimpah2.

    ReplyDelete
  6. mcm drama turun tanggan naik tangga la plak..

    ReplyDelete
  7. Amirul: bukan kah dulu taim kecik2 suka main tangga..

    ReplyDelete
  8. bayan: ada jgk org mintak..tapi xtau bila akan buat hihi ya aku pun teringat katun ko atas tangga tu

    aku tak brapa suka wedges..nak2 plak cheezy..

    ReplyDelete
  9. eh.. akhirnya gambar aku di'kartun'kan.. hehe... skema lak nmpak aku.. hahaha...
    pepahal tq so much mimi...

    ReplyDelete