Wednesday, July 15, 2009

bukan H1N1

14 comments:

  1. ahaha.. nama me dah ada dlm senarai 'permintaan yg belum pasti bila akan ditunaikan..' .. tungguuu

    ReplyDelete
  2. en_me: sila tunggu..beratur elok2 jgn tido sambil berdiri kang telentang

    ReplyDelete
  3. Pemenang Anugerah Binatang Popular 2009 menatang tu.

    ReplyDelete
  4. hehehe...ingatan tu..takley tido erh...baik...aku pon nak beratur gak...ko mc bape ari?

    ReplyDelete
  5. hai...datang menjenguk...en_me yg promote

    ReplyDelete
  6. nizamsani: syabas!

    Penipu: ko pun beratur jgk ker..mc sehari semlm je

    fa10: tulah en_me promote haha =)

    ReplyDelete
  7. a'ah...
    aku pon beratur gak ni...
    tangan lurus...
    tangan depan...
    (mcm skolah kecik2 dulu)

    ReplyDelete
  8. ah hak... dah bergiat aktif kembali. awat tak habaq aku?

    p/s: pic avatar ko itu sgt lah meletop!!!

    ReplyDelete
  9. ko mC ke arini mimi?
    demam ke buat2 demam...hahaa

    ReplyDelete
  10. Penipu: mcm beratur nak g perhimpunan je.

    Bulussan: Bulus..rindu ko sahabat. bukan tanak habaq tapi segan haha.. bukan meletop tapi terbakar huhu

    Rozita: mc hari selasa haha..bukan buat2 demam..dia dtg secara paksa

    ReplyDelete
  11. Jard The Great: comel jugak haiwan sebelah ko tu

    ReplyDelete
  12. bile mau lepak sama? aku still tak blanje ko lagi nih... haha

    ReplyDelete
  13. bulussan: haah la ko blom blanje aku lagi kan..haha

    ReplyDelete