Saturday, October 23, 2010

otai-otai ladang ternakan pak mat.


13 comments:

  1. iklan ntah apa2...aha
    (smbil bersiul2-piu~piu)
    tp kambing blakang ko tu mmg ada style

    ReplyDelete
  2. paxlang:
    gaya mestilah kene ada. kata otai

    ReplyDelete
  3. ya2...gaya,mutu,keunggulan!

    kita kebas ja sekor2...aku ada plan! (pssst...berbisik kpd alien)

    ReplyDelete
  4. Tak penah tau pun Pak Mat ada kebun eieio

    ReplyDelete
  5. Paxlang:
    Jgn nak bikin onar kat sini. Geng aku kuat tau haha.

    Zana:
    Kebun virtual haha

    ReplyDelete
  6. eleh...ko blum tau lg plan aku!
    aku ada plan yg sgt cun dan lbe cun dr megan fox! nnt aku hasut la si alien ke sape2 lg ikut aku...mst berjya pnya! hahaha...
    (smbil angkat2 kening)

    ReplyDelete
  7. paxlang:
    takpa..aku tunggu (buat2 tunggu, sebenarnya tak pun)

    ReplyDelete
  8. ok,ko tunggu ja...jgn kemana2...
    kembali selapas ini!

    ReplyDelete