Sunday, October 03, 2010

joget setempat


21 comments:

  1. Arkzamdarkdeng:
    sonok jgk la

    alien:
    betul2

    faryn:
    jom lambak sama2

    noodlenoon:
    kanak2 riang memang macam nih

    ReplyDelete
  2. ko suka dangdut ea?
    (peluh mencurah2 dr ketiak cm hujan...haha)

    ReplyDelete
  3. paxlang:
    takde la suka pun..tapi gelek gerudi aku suka tgk..uuu mantap hahaha
    peluh kan sihatkan badan

    ReplyDelete
  4. fuhh...inul gtu...haha...
    (a'ah...sihat la sgt,tp klo peluh tu smpai dh bnjir tenggelam rumah dikira sihat gk ke?)

    ReplyDelete
  5. paxlang: mana ada peluh sampai banjir rumah? ah ko nih nak menipu aku pun jgn la cenggitu. cian aku nih..dah la budak baik2 hahahaha (poyo)

    ReplyDelete
  6. ehh...mna de mnipu...btol aritu jiran aku tu kan dia buat senaman erobik kt dpn umh dia, peluh pnye la bnyk smpai banjir satu tmn...smua penduduk terpaksa berpindah ke balairaya.
    (selalunya bdk2 pcya cte aku)

    ReplyDelete
  7. paxlang: aku tak caye..tipu tipu. ko jgn, aku debik kang

    ReplyDelete
  8. pnt aku cte tau,cmne ko bole x cye lak nih?
    ok,nnt aku cte yg lbih 'power'...
    (ko jgn grg sgt,nnt aku takmo cte dh ar)

    ReplyDelete
  9. paxlang:
    (dok diam2)
    ok la..cite lagi chapter 2 pulak

    ReplyDelete
  10. ha,gud girl...aku smbung ea...
    lps smua pnduduk tmn berpindah ke balai raya,macik timah yg asik bersenam tu bru perasan yg kwasan tu bnjir...dgn peluh yg menitis2 dr ketiak dia pergi brtanya pd tok ktua apa yg dh berlaku.berbekalkan pengalaman sbg seorg askar pencen, tok ketua trus menampar macik timah sekuat ati! smpai skrg macik timah masih trlntar di wad 11.
    (cerita ni masih ku kenang wlupn dh 5 thn berlalu)

    ReplyDelete
  11. ntah la...dgr cte,suami macik tu tgh menfailkan saman terhadap tok ketua..
    (garu2 kepala)

    ReplyDelete
  12. paxlang:
    kesian (garu2 pala jugak) eh ko ada kutu ek

    ReplyDelete
  13. tak...aku garu kepala kucing aku la.
    ehh...ko tau tak tmn perumahan aku duk dlu tu btol2 bnjir la! tgok news x? area jitra,kedah dibanjiri air.sib baek aku da pindah! (bersyukur)

    ReplyDelete
  14. dak...myb 5taon akn dtg,bnjir lg...
    (smbil mndongak ke langit yg cerah)

    ReplyDelete
  15. paxlang:
    ok aku dah sediakan baju hujan

    ReplyDelete