Thursday, August 28, 2008

apekejadah main tali di malam hari

17 comments:

  1. ingatkan dah berenti memblogging dah...
    rupe2 nye ade comeback lagi...

    ReplyDelete
  2. cantek!!artwork yang mister, tapi aku tak paham bleh jelaskan..

    ReplyDelete
  3. inah:selamat berposa utk ko jgk

    rahmanraof:haha ape yg ko xpaham? si katun ku bermain tali atas angin..haha

    rocker bersara:panjat dan terjun lagi best

    pandagumuk:kukuh? haha try la baru tau kukuh ker tak

    ReplyDelete
  4. hye..u r so creative..so keep up a nice hand work...=)

    ReplyDelete
  5. aku minat artwork cmni, tak suma org bleh buat, aku faham skit2,tp mungkin tafsiran aku lain ngn ape y g ko nk sampaikn..

    ReplyDelete
  6. wat 1 comic utk raya..mesti blogger suka..n TQ attach my link!
    selamt b'pose

    ReplyDelete
  7. m@ri@:hehe thanks

    rahmanraof:aku kdg2 buat aku sniri pun xpaham..tak suh pun org bersusah payah paham sbnrnya.. enjoy tgk cuci mata pun jadi lah

    pyejal:tima kaseh kasi idea..akan kupikirkan huhu..selamat berposa jgk

    bungaditepijalan:beb..rindu jugak! selamat berposajgk

    ReplyDelete
  8. slmt myambut ramadhan rok

    ReplyDelete
  9. rocker bersara: selamat berpuasa rocker..lu puasa dak?

    ReplyDelete
  10. aiseh.camane boleh tak perasan blog dah berupdate.
    selamat berkarya.
    dengan harapan semoga rajin-rajin selalu.
    lol.

    ReplyDelete
  11. broken_nigina: ko tak perasan mungkin ko bukan seorang yg perasan kot hehe..

    ReplyDelete