Friday, May 16, 2008

bertapa

22 comments:

  1. betapa?
    kat mana?
    jauh ke?
    tu tikar terbang ke?

    ReplyDelete
  2. noh:bertapa kejap je..xtvt ujung minggu

    pandagumuk:mungkin sekejap saja

    ReplyDelete
  3. best je nampak boleh pergi bertapa..

    ReplyDelete
  4. broken_nigina:lagi best kalau leh buat ape yg kita suka

    ReplyDelete
  5. awan terbang ke tu?
    kalau aku, naik awan terbang, tak bertapa, aku pegi ngintai anak dara orang... hahahaha

    ReplyDelete
  6. bertapa bawak air bandung atas awan, kalau aku boleh dah lama aku buat..

    ReplyDelete
  7. SaLaM..

    Huih..bertapa?katne tu..hehe..

    ReplyDelete
  8. ade air bandung
    teddy bear
    pen
    buku nota
    gambar
    telepon ke tuh??

    hahahah..aku ade je minami..x ilang ke mana pun :)

    ReplyDelete
  9. Rizuan @ Bulussan:haah awan terbang haha..ko miang ek nak intai anak dara org?

    azrul:layan minum air bandung kat atas tu

    kimie:bertapa di awang-awangan

    inah:semua tepat..ko malas nak berblog ek?

    ReplyDelete
  10. lor..kan aku ade link baru tu..hahaha

    dunia baru..wajah baru :P

    ReplyDelete
  11. inah:oh yeke..jab aku check..ha ada ada

    ReplyDelete
  12. ni bertapa nak dapatkan ilmu kebal ke?

    ReplyDelete
  13. aremierulez:bertapa nak dpt kan kete kebal huhu

    ReplyDelete
  14. wallaweh....lamanya hilang....lepas ni jangan hilang-hilang lagi.

    ReplyDelete
  15. alamak bestnyer.. gantung skali gambo aku ngan uyi kat ujung tikar terbang tu bleh?

    ReplyDelete
  16. babe!!!
    ske gile baca ur blog.
    bley wat ng gelak2 time kat office nie.
    heheheheeee.
    nice jobs.
    ng suka gila okay.
    loveeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  17. bayan:aku tak hilang pun..hilang je yg suka aku.oleh itu tak dpt menolak haha

    clinaku:gantung pic ko dgn uyi..ala comel..mungkin akan gantung di lain post..insyaAllah..smoga aku ingat huhu

    mariesha:tima kaseh dtg sini..huhu suka ek..baguslah..aku pun suka jgk..suka kuasa gaban

    heartbeat:bwk air bandung ja.. eskrem cair

    ReplyDelete
  18. m1n4m1 yg super-best.. jgn bertapa lelama yek.. heee~

    ReplyDelete
  19. apsal mata kartun tu seblah kecik erk??seblah lak besar...dia kenyit mata dgn saper tu???tak aciihh...aku pun nak join duduk yoga...hihihi

    ReplyDelete
  20. ^cik.weeda^:bertapa best..leh tenangkan fikiran

    ryota:bukan kenyit mata tapi saja ngintai sebelah mata

    ReplyDelete