Wednesday, September 26, 2007

si bangang cari pasal

19 comments:

  1. errr..persetankn saje org itu. kaco di mlm ari... tu ok lag kot.
    nie phone aku, call no sndiri. no yg appear kt screen hp, no sndiri. lagi seram...aku pening....

    ReplyDelete
  2. ha kes ko ni lagi menyeramkan..aku baca pun dah seram nikan pulak ko yg mengalaminya..huhuhu..tp mcm best jugak kan no sniri cal no sniri wah! menakjubkan hahaha

    ReplyDelete
  3. degawan tuh m1n4m1....

    ReplyDelete
  4. lagi seram, aku call org, hp aku yg berbunyi! ko bleh bygkn tak? aku still xphm ape dh jadi dgn phone aku nie....dh mereng. slalu vibrate sndiri. ntah lar...

    ReplyDelete
  5. tu ok lagik.. member aku bergayut 4 jam.. tapi henset aku yg abeh bateri.. lagi keramat.!!.. shet sungguh.. nasib baik aku hafal doa qunut..

    ReplyDelete
  6. Lol...hantu sekarang guna teknologi...
    satu blog yang cool...haha..

    ReplyDelete
  7. awangpurba:eh apa plak aku? hahaha

    rizuan:phone ko vibrate sniri? aku bajet dia suka stim sniri kot hahaha

    ngah:hp ko mmg dah nak kong..bateri dah nak abeh.hafal doa qunut je? oo kiranya slalu smayang subuh la nih..syabas!

    ares bahar:hantu skang dah maju tu pasal la berteknologi hahaha

    ReplyDelete
  8. sungguh menyampahkan sanubari orang yang tepon kite dia pulak tanyer kite saper..

    ReplyDelete
  9. tulah pasal..dia cal kita dia tanya kita sape..eh aku yg cal ker ko yg cal? ko yg nk ckp dgn aku boleh tanya aku sape plak..hampaih

    ReplyDelete
  10. ada pulak tu dia wat miskol kat kite kite balas balik miskol dia alih-alih dia marah kite pulak soal-soal nape miskol dia..sungguh mengkompiuskan dan menghampehkan..

    ReplyDelete
  11. aku penah gak kene kes miskol tu pastu aku msg balek marah2 org tu hahaha hamik seketoi padan muka dua2

    ReplyDelete
  12. hahahahahahahahahahahaha ada lagih weh msg tu dlm hp aku..akan ku jadikan bahan bukti utk kita ketawa bersama..hak hak hak

    ReplyDelete
  13. gua kedekut kredit..malas nak layan..tapi kengkadang,time boring,itu peluang nak dapat kawan baru..kalo sore ala macho dan merdu sket,sapu je la..

    ReplyDelete
  14. oo kalu gua plak, sora macho ni bukannya leh layan sgt sbb mana tau ayat je power tadi skali kuar hampaih

    ReplyDelete
  15. takpe..pasal diorang tak perlu kuar pon..
    haha..
    cukup sekadar dok dalam tepon..

    ReplyDelete
  16. oo ni stok nak dgr sora je la ek hahaha bihtu takan tak teringin nak jumpa si suara macho kot

    ReplyDelete
  17. langsung tak..
    hahaha..
    gua dok bawah tanah,tak jumpa sesaper..

    ReplyDelete
  18. gua dok atas tilam pun xjumpa sesapa jugak

    ReplyDelete