Monday, September 24, 2007

the devil's guard

4 comments:

  1. sungguh seronok melihat seni kartun dan karakter ciptaan cik minami. truskan melukis dan meluahkan segala isi hati melaluinya. selamat menjalani ibadah puase. syaitan yang menjaga pintu ni kena penjara dalam bulan ramadhan ni. heee...

    ReplyDelete
  2. tima kaseh abang gayour..banyak lagih yg nak kene belajar hehe..selamat berpuasa jugak..hehe patutnya dia kene penjara tapi terlepas plak hahaha

    ReplyDelete
  3. mcm kenal je?... aku da ckp.. ko rock.. ko xcaye..
    jin aku pon aku pakaikn ketayap.. br lepas..

    ReplyDelete
  4. mcm kenal? sape yg ko kenal? hahaha
    aku mana rock lah hahaha oo kene pakai ketayap..tapi jin ko laki boleh la pakai ketayap..kalu setan aku pakai ketayap dah mcm pakai snow cap

    ReplyDelete