Monday, October 08, 2007

ucapan raya sepatah dua kata yg penuh dgn pekataan

18 comments:

  1. aku org pertama komen..yesss..

    terharu ade nama aku =D

    err..inah tu aku kan??

    ke ade orang lain nama inah =(

    apepun slamat ari raya

    aku tau pose ko x penuh..ehem ehem

    ReplyDelete
  2. inah tu ko la,inah mane lagih..
    posa tak penuh tu adalah perkara biasa bagi kaum spt kita nih hahaha
    selamat hari raya jugak

    ReplyDelete
  3. :)
    nama aku ada.
    :)
    top 3 plak tu.
    :)
    yaaaaaay!
    :)

    ReplyDelete
  4. alermak.. thank u la M1N4M1 .. baru je sebut-sebut nama ko kat bahagian komentar blog aku.. :D Maceh for the card!!

    (tengah fikir macammana nak design card sendiri.. em.. )

    ReplyDelete
  5. azrul:ye nama lu ada sbb gua tak melupai nama lu

    ikoko:sesama :) ko sebut nama aku ker? haha padan la tersedak-sedak tadi..ha design la kad sniri..teringin gak aku nak melihatnya

    ReplyDelete
  6. WOW! aku no 2. bgga aku! heh...
    selamat hari raye tuk miss minami. semoga di lebaran nie, akn mmberi lebih byk inspirasi tuk ko mengupdate blog ko nnt...tuk jwpn kepada soalan bile nk khwin, aku ade jwpn yg best:
    "byk sgt laki yg minat, tak tau nk pilih yg mane satu...mak je lar carikan..." hehehehehe...

    ReplyDelete
  7. ucapan hari raya kedua yang aku terima...haha...semoga selamat di jalan raya dan selamat berhari raya kembali.

    eh, kat tangan katun tu ape ye? yang warna purple tu...

    ReplyDelete
  8. name aku ade..isk3...teharu agik...slmt ari raye minami!!!!smuge dpt byk duet raye...

    ReplyDelete
  9. aku terharu sebab nama aku ada... T_T walaupun dok nombot 36... tapi.. apakah itu aku yg sebenar? ataupub org lain dan aku terperasan dan dipenuhi dengan kemaluan yg amat!!!

    ReplyDelete
  10. moga sihat, gumbira dan berbahagia di aidil fitri bersama keluarga. baca doa naik kenderaan dan doa makan seblum makan ketupat aa...

    selamat hari raya

    ReplyDelete
  11. fuh, respek lagi.... buat kad raya pulak tuh! ko memang 'penghibur maya' lah m1n4m1 san! syabas... & selamat hari raya aidilfitri dari musnaz sefamily....

    ReplyDelete
  12. cantik ar kad raye kao..

    send la kat umah aku..
    bakat!!!!

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya.......muahhhss cup cuppp...(sbb ada nama aku gaks..hikhik)

    ReplyDelete
  14. Saya tak heran nama saya no berapa, yang penting nama saya ada dalam hati dan otak si minami nih. Thanks a lots

    Anyway, kad tu cantik ah....first time tengok kad raya penuh ngan tulisan pastu send kepada ramai receiver...hahahhaaa jimat banget deh!

    *wahhh...dah berani show on wajah kamu yang comel tu ek?

    ReplyDelete
  15. selamat berpuasa n slamat hari raya aidilfitri kpd ko jugak.. peace!!

    ehem3..name aku yg 1st tuuu..(yes3)

    ReplyDelete
  16. rizuan tak suke mercun:semoga ko jugak dpt idea utk post baru dan tak sunyi2 lagih
    jawapan yg best! aku suka hahaha

    ares bahar:selamat hari raya utk ko jugak..
    oo kat tangan tu cincin aku hehe

    z[a]:selamat hari raya..dah tua2 ni ada ker org nak kasi duit raya?

    ngahahaha:memang nama ko lar aku buh

    gayour:ketupat sedap aduh leleh

    musnaz:penghibur maya? 1st time aku dgr ungkapan itu hehe..

    faerrin:kad raya ni nak send kat email leh la..mana aku nak cekau printer nak print

    clinaku:muah muah hehe

    bayan:betul tu bayan,aku kalu leh nak letak semua nama no 1 tapi kalu aku buat mcm tu korang takleh nak baca plak sbb nama akan bertindih antara satu sama lain..
    jimat itu penting hehe
    hahaha tak comel pun..

    awangpurba:hehe kacang pis

    ReplyDelete
  17. terima kasih sahabat reality ku :)

    ReplyDelete