Tuesday, October 02, 2007

rizuan kesunyian

14 comments:

  1. aku suke karya kau! ko memang seorang yg kretip! thanks a lot! T___T huhuhu

    ReplyDelete
  2. soh die dengau Guns N Roses la.. br rok...

    ReplyDelete
  3. bulus @ rizuan mmg tengah sunyi skang..

    sungguh!!!

    ReplyDelete
  4. awangpurba:suh dia petik ros seketoi pastu gun letak kat kepala hahaha setel

    fa:dia mmg sunyi pun

    ReplyDelete
  5. ahak ahak ahak... <-- tak paham

    ReplyDelete
  6. ape yg ko xpaham? aku lagi la xpaham

    ReplyDelete
  7. awangpurba, guns n roses memg all time fevret aku...

    fa,aku memg sunyi. ko ramai peminat sebb ko ensem. so ko tak sunyi lar...

    minami, oopppss! aku wat tempt komen ko nie cam aku nyer jer...hehehe...

    apepun, credit to minami tuk kartun yg sgt ngebest tu. ^_^

    ReplyDelete
  8. hahaha..oo dah pandai bikin komen gua spt komen lu ek hahaha boleh kan ajer gua tak kisah..

    credit ape ko nak kasi nih? alang2 kasi credit topup arr hahahahaha

    ReplyDelete
  9. ???- apasal rizuan telah dikatunkan?

    ReplyDelete
  10. Saya simpati dengan rizuan...sabar rizuan...sabarlah...

    ReplyDelete
  11. siapakah ridzuan?
    pelakon? pemuzik? ahli sihir? khalid jamlus? ahli bina badan? Ahli Mppj? siapa beliau? siapa??????

    ReplyDelete
  12. ares bahar:dia dikatunkan atas permintaan nya sendiri haha

    z[a]:sunyi mmg indah.kalu dah hari2 sepanjang tahun bapak bosan

    tongah:ye..sabar sabar sabar

    ngah:siapa rizuan? masuk la page dia then tau la siapakah gerangan nya nnt

    ReplyDelete