Monday, February 07, 2011

pemenang mydemcomic dialog contest

tima kaseh kat korang-korang yang join.
kalau boleh, semua aku nak kasi menang.
tapi biasala adat contest ada memang ada kalah.
yang menang tahniah. yang tak menang jangan kecik ati ngan aku kay kay =)

pemenang pertama - oranglidi

pemenang kedua - pembawa wacana

pemenang ketiga - amirul (aremierulez)

kepada yang menang sila email aku nama penuh ngan acc no.
kalau leh kasi acc maybank / cimb lagi cun. snang aku terjah atm deposit mesin nanti.
nih email aku mimizuzuhaha@gmail.com

25 comments:

  1. aku kalah..kecik ati nie..hehe..

    tahniah2 pada pemenang

    ReplyDelete
  2. ujang9897:
    ujang..jgn kecik ati =)

    nadia:
    tq nadia

    ReplyDelete
  3. ALAHAI kalah lak uhuk tak pa takda rezeki tahniah pada pemenang hehhe

    ReplyDelete
  4. tahniah...

    sori mimi..x join ur contest aritu..xpe ek..heheh

    ReplyDelete
  5. cikceria:
    eh xde ape lah cik ceria =) ok je

    ReplyDelete
  6. huhu.... tahniah kpd pemenang...


    bila nak buat contest lagi nih...

    huhuhu...

    ReplyDelete
  7. abang jonni:
    haha xtau lagi. lambat lagi kot

    ReplyDelete
  8. tahniah pada pemenang...!! (^_^)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BIRTHDAY DD

    ReplyDelete
  9. wahh...tahniah pada semua pemenang.... =) lain kali wat contest lagik.le aku join sekaki pulok =p

    ReplyDelete
  10. tahniah buat yg menang. tahniah orang lidi. kecik ati pun xpe lah. dah selalu hati besar je... berair ;p

    ReplyDelete
  11. yeah yeah ENCIK LIDI telah menang ...: ) tahniah2

    ReplyDelete
  12. hahahhaha.. tahniahhhh..

    nasib baik aku tak menang.. nanti orang kata aku kawtim ngan mimi..:))

    ReplyDelete
  13. nabilah 2908:
    tima kaseh

    beautiful rose:
    len kali? hihi lambat lagi kot..insyaAllah =)

    farihah ahmad:
    jgn kecik ati sangat ok =)

    e.indah:
    tahniah2

    aujinz:
    hahaha..kawtim ek..

    ReplyDelete
  14. aku pun tak tau ape aku taip..haha

    pembawa wacana cuti smpai ahad kot..die balik kg..

    die budak opis aku

    ReplyDelete
  15. Aku jarang2 menang apa-apa contest. tapi kali ni first time dapat no 3, kira dapat naik podium la kalau aku bertanding dalam Olimpik..

    thanks :)

    ReplyDelete
  16. arini baru aku tau ak mnang. sori le. hehehe. nnt ak emel.

    bagi 10ribu pun ok. hahaa.

    ReplyDelete
  17. oranglidi:
    hihi 10k? byk sgt tu..10 rupiah boleh la haha

    ReplyDelete